Kurz: Podnikatelé ve světě Facebookové reklamy

Komplexní kurz, který vás naučí strategicky plánovat a prakticky nastavit, spravovat a optimalizovat Facebookovou reklamu. Součástí kurzu je spousta praktických příkladů, ukázek, i řešení nejčastějších problémů. Rozšiřte si své znalosti i nabídku služeb. 

Termíny:

11 111 Kč
Dostupnost: Skladem
Kód: 55
Kurz: Podnikatelé ve světě Facebookové reklamy

Detailní popis produktu

Facebooková reklama je na jednu stranu dostupná pro každého, na druhou stranu ale poměrně komplikovaná k nastavení a optimalizaci tak, aby fungovala. Většina podnikatelů, zejména těch, kteří prodávají a prezentují se online, by ráda využívala jejích výhod. Komplikovanost nastavení, průběžné změny systému a nedokonalá znalost strategií a možností optimalizace způsobuje, že si většina podnikatelů najímá profesionály, kteří jim FB reklamu nastavují a spravují. Nebo si ji zkoušejí nastavit sami, ale s výsledky nejsou spokojeni a tak od jejího využívání upouští.

Kurz kombinuje vzdělávací část s praktickou výukou tak, aby po jeho ukončení studenti uměli řádně nastavit nástroje METY pro firemní správu facebookových kampaní, uměli zajistit správné propojení všech elementů (META Business Manager, FB pixel, CAPI měření, webová prezentace, firemní stránka na FB aj.), vyřešit problémy, které přitom mohou nastat, chápali reklamní strategie pro různé typy produktů nebo služeb, uměli nastavit nejrůznější typy reklamních kampaní, věděli, jak využívat reklamní texty a kreativy, jak pracovat s již běžící kampaní - jak ji průběžně sledovat, vyhodnocovat a optimalizovat, jak vyhodnotit úspěšnost reklamy. Součástí kurzu je i práce s dalšími nástroji a programy, které pomohou lépe vyhodnocovat a dál vylepšovat výsledky reklamy (zejména Google Analytics, Google Search Console, Hotjar).

Obsah a struktura kurzu

Kurz zahrnuje čtyři moduly:

1. Nastavení a příprava

  • založení Meta Business Manažeru a jeho nastavení
  • kontrola a optimalizace účtů již založených
  • napojení firemní stránky
  • ověření domény
  • práce s reklamním účtem
  • měřící kódy (Meta pixel, CAPI) a správa událostí - nejčastější problémy a jak je vyřešit

2. Strategie reklamních kampaní

  • typy reklamních kampaní pro podnikatele ve službách, pro e-shopy, pro online i offline firmy
  • strategie kampaní
  • jak o kampaních přemýšlet v kontextu, plánovat, kombinovat různé typy kampaní
  • příprava podkladů pro nastavení reklamy
  • příprava textů, kreativ, pro e-shopy příprava produktového katalogu

3. Reklamní kampaň

  • stanovení cílů reklamní kampaně
  • nastavení reklamní kampaně
  • zásady práce s reklamní kampaní v jejím průběhu, průběžné vyhodnocování a optimalizace
  • metriky reklamy a jejich vyhodnocení

4. Nástroje pro další práci

  • Využití nástrojů umělé inteligence (AI) v rámci přípravy podkladů, tvorby strategie apod.
  • Google Analytics - založení a nastavení, práce s daty, jejich vyhodnocení
  • Google Search Console - založení a nastavení, jednotlivé funkce a jejich využití
  • Hotjar jako nástroje pro další analýzu chování návštěvníků na webu

 

Kurz bude probíhat formou online výuky, která bude kombinovat vzdělávací a praktickou část.

Součástí jsou záznamy ze všech setkání, check listy a další výukové materiály, které budou moct účastnice využívat v další praxi.

Součástí kurzu je i prostor pro vzájemnou komunikaci, sdílení a kladení otázek.

Harmonogram a forma kurzu

Kurz probíhá ve všech termínech stejně:

Kurz bude probíhat v průběhu 14 dní. Kurz má celkem 16 hodin, které proběhnou ve 4 dnech.

V každém týdnu proběhnou dvě setkání v dopoledních hodinách, předpokládám 9.00 - 13.00 hod.  

Forma kurzu: 

  • Workshopy budou probíhat online živě na platformě Zoom nebo Google Meet. 
  • V průběhu kurzu dostanete návody, metodiky, videonávody a videonahrávky.
  • Budeme mít společný prostor, ve kterém můžete sdílet své pokroky, vznášet dotazy.
  • V průběhu kurzu bude čas i na dotazy, sdílení a diskusi.

Po ukončení kurzu dostanete certifikát o jeho absolvování.

 Platba za kurz

Cena kurzu je 11 111 Kč vč. DPH. Pro úhradu kurzu můžete využít jeden ze 3 způsobů:

1. Jednorázová platba celého kurzu ve výši 11 111 Kč.

2. Platba na splátky ve frekvenci 3 x 4 000 Kč vč. DPH splatných do začátku kurzu. Pokud kurz objednáte s časovým předstihem a vyberete si platbu na splátky, můžeme se domluvit na individuálním rozložení splátek tak, aby poslední splátka proběhla před začátkem kurzu. Pokud chcete režim splátek nebo jejich individuální rozložení, prosím, uveďte to při objednání do poznámky.

3. Kurz s dotační podporou - vaše spoluúčast bude 2 000 Kč. Podpora Úřadu práce v rámci projektu JSEM V KURZU. Tuto dotaci můžete využít i pokud pracujete, podnikáte nebo jste na mateřské dovolené. Nutné je přihlásit se do evidence ÚP jako zájemce o zaměstnání a absolvovat min. 80 % výukových hodin. Přihlásit se musíte nejpozději 30 dní před začátkem kurzu. Kurz je momentálně ve schvalování Úřadem práce .  Za kurz pak zaplatíte pouze 18 % jeho ceny. 

Více informací o dotaci od Úřadu práce se můžete dozvědět ZDE. V případě dotazů mě kontaktujte na tel. 774 687 150 nebo na e-mailu: podpora@tamarakucharova.cz

⬇️ PŘIHLÁSIT SE DO KURZU S PODPOROU MŮŽETE KLIKNUTÍM NA OBRÁZEK ⬇️

Na co si dát pozor při přihlašování?

  • Bezpečnější je přihlašovat se přes desktop (počítač, notebook). Na mobilu se některé části přihlášky mohou zobrazovat špatně, např. pole, do kterého vyplňujete důvod, proč se do kurzu hlásíte, je označeno jako povinné, ale nejde do něj psát. Kvůli tomu pak není možné přihlášku odeslat.
  • K přihlášení do databáze je potřeba soukromá identifikace. Tedy např. národní identita občana, bankovní identita nebo soukromá datová schránka. Pokud se přihlásíte datovou schránkou, kterou máte zřízenou jako OSVČ, tak se sice přihlásíte do databáze, ale zmizí tlačítka, kterými se přihlašujete na kurz. Oznámení o tom, že tuto datovku nemůžete pro přihlášení použít, se zobrazí v červené liště nahoře na obrazovce - lišta ale nečeká na to, až jí vypnete křížkem, ale zmizí cca po 5 s. 
  • POZOR - je potřeba povolit cookies. Jinak se může stát, že vám nepůjde přihlásit se do systému a vyplnit přihlášku. 
  • Některé prohlížeče občas zlobí, např. Safari. Nejspolehlivěji funguje Chrome.

 

Kdo vás kurzem provede?

Jmenuji se Tamara Kuchařová. Mám za sebou 9 let provozování úspěšného rodinného e-shopu, který jsme vybudovali od nuly až k milionovým výsledkům. Ve světě ecommerce se pohybuji už víc než 10 let a poslední tři roky se věnuji i lektorské a konzultační práci v oblasti e-shopaření, SEO, měření a analýzy a FB reklamy. Má bohaté zkušenosti se správou reklamní kampaní pro své projekty a projekty svých klientů z různých oborů a zaměření (služby, produkty, e-shopy).  V praxi se věnuji zejména klientům s nižšími rozpočty, což mě nutí k hledání efektivních řešení. V kurzu se s vámi podělím o vše, co jsem se za ty roky naučila, o své tipy a triky, o možné zádrhele a jejich řešení a spoustu dalšího.